Audyty operacyjne oraz komercyjne
Upper Finance realizuje badania wydajności i skuteczności systemów oraz jednostek organizacyjnych danego podmiotu gospodarczego pod względem efektywności zarządzania działalnością operacyjną. Celem prowadzonych audytów jest ocena sposobu organizacji firmy pod względem efektywności i wydajności realizowanych procesów biznesowych oraz formułowanie zaleceń usprawniających ich funkcjonowanie.
Nasze prace dodatkowo mogą obejmować:
- Opracowanie strategii rozwoju,
- Pozyskanie zespołu managerskiego, który zajmie się wdrożeniem strategii,
- Opracowanie i wdrożenie planu restrukturyzacji,
- Opracowanie i wdrożenie synergii z istniejącym biznesem.
Wskazujemy najkorzystniejsze rozwiązania, likwidujemy lub ograniczamy ryzyka ponoszone przez wszystkie strony procesu redukcji zadłużenia. Posiadamy bogate doświadczenie w opracowywaniu dokumentów restrukturyzacyjnych i analitycznych. Pomagamy przedsiębiorstwom zarządzać długiem.
Działania tylko w ramach Upper Med:
Prowadzimy audyty działalności medycznej w następujących obszarach:
Klinicznym
- Przestrzeganie przez podmiot regulacji prawnych (infrastruktura, sprzę̨t; wymagania techniczne, wszelkie programy dostosowania), wymagane inwestycje, raporty środowiskowe, standard dokumentacji medycznej),
- Ocena programu medycznego oraz strategii rozwoju (świadczenia, specjalizacje, oddziały, rodzaje procedur),
- Ocena programu medycznego (mocne, słabe strony oraz szanse i ryzyka),
- Wskaźniki kliniczne (współczynnik śmiertelności, roszczenia prawne, zakażenia szpitalne, zdarzenia niepożą̨dane),
Operacyjnym
- Efektywność wykorzystania aktywów (wolne zasoby do wykorzystania w przyszłości (urządzenia, gabinety lekarskie, itp.), starzenie się aktywów pod względem technologicznym oraz rynkowym , ocena kosztów utrzymania, a w przyszłości zastąpienia nowymi środkami trwałymi, posiadane vs. Leasingowane/najmowane aktywa,
- Efektywność pracowników (Struktura zatrudnienia, typy umów, ocena poziomu rotacji pracowników i identyfikacja kluczowego personelu.
Komercyjnym
- Rynek i konkurencja,
- Źródła nowych pacjentów,
- Ocena finansowa poszczególnych linii biznesowych,
- Ocena modelu biznesowego / strategii rozwoju.